Zapoznaj się z zasadami, jakim podlega uczestnictwo w szkoleniach Academii Holidentica.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin (w dalszej części: Regulamin) określa zasady świadczenia usług szkoleniowych przez firmę Holidentica, a w szczególności rodzaj i zakres tych usług, warunki korzystania z nich i zasady uiszczania płatności.
2. Szkolenia otwarte prowadzone są przez firmę Holidentica, zarejestrowaną pod adresem ul. Wólczańska 21/3, 90-731 Łódź, posługującą się numerem NIP 8822023132, zwaną dalej Organizatorem.
3. Administratorem danych osobowych uczestników szkoleń z zastrzeżeniem postanowień paragrafu 9 ust. 5, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zmianami dalej zwana „Ustawą") jest Organizator.
4. Usługi szkoleniowe świadczone są na terytorium Polski.
5. Szkolenia objęte tym regulaminem mają charakter otwarty, co oznacza, że może w nich wziąć udział każda osoba zainteresowana tematem, która skutecznie zarejestruje się na szkolenie i dokona terminowej opłaty za nie (w dalszej części: Szkolenie).
§2. DEFINICJE
1. Organizator – Holidentica, zarejestrowana pod adresem ul. Wólczańska 21/3, 90-731 Łódź, posługującą się numerem NIP 8822023132,
2. Szkolenie otwarte – szkolenie, w którym może wziąć udział każda osoba.
3. Zgłaszający – osoba fizyczna lub prawna, która dokonuje zgłoszenia i jest zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Zgłaszający nie musi być Uczestnikiem.
4. Uczestnik – osoba, która fizycznie bierze udział w szkoleniu na podstawie zgłoszenia.
5. Zgłoszenie – formularz elektroniczny, który Zgłaszający wypełnia zapisując się na szkolenie.
§3. ZAKRES SZKOLEŃ
1. Organizator oświadcza, iż prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji miękkich w obszarze komunikacji z pacjentem i obsługi pacjenta w gabinecie medycznym.
2. Organizator oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prowadzenie szkoleń w zakresie wymienionym w punkcie 1 tego paragrafu.
3. Szczegółowe informacje o szkoleniu (forma, zakres, zagadnienia, miejsca, data, czas trwania, cena) znajdują się w opisie szkolenia dostępnym na www.holidentica.pl
4. Organizator realizuje szkolenia otwarte z różnej tematyki, w różnych miejscach i terminach. Szczegółowe informacje co do planu szkoleń otwartych znajdują się na stronie internetowej www.holidentica.pl w zakładce Szkolenia. Zakładka ta jest regularnie uaktualniana.
5. Cena każdego szkolenia zawiera: koszt uczestnictwa, certyfikat, materiały dla Uczestników, poczęstunek w ramach przerw kawowych.
6. Cena szkolenia nie zawiera: kosztów dojazdu, noclegu oraz posiłków.
§4. ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU OTWARTYM
1. Warunkiem rezerwacji miejsca na Szkoleniu jest skuteczne przesłanie prawidłowo wypełnionego Zgłoszenia.
2. W odpowiedzi na zgłoszenie Organizator wysyła Zgłaszającemu na adres mailowy podany w Zgłoszeniu fakturę pro forma w wersji elektronicznej z 7-dniowym terminem płatności.
3. Organizator utrzymuje rezerwację miejsca szkoleniowego przez 7 dni kalendarzowych. Rezerwacja wygasa w przypadku braku wniesienia przez Zgłaszającego lub Uczestnika wymaganej opłaty za udział w Szkoleniu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy Zgłoszenie wpływa w czasie krótszym niż 14 dni do rozpoczęcia szkolenia, ponieważ w takiej sytuacji wniesienie opłaty jest wymagane w ciągu 2 dni kalendarzowych.
4. Warunkiem wzięcia udziału w Szkoleniu jest skuteczne uregulowanie kosztów uczestnictwa.
5. Lista Uczestników Szkolenia jest ograniczona do liczby podanej w ofercie. Decyduje kolejność zgłoszeń.
6. Przesłanie Zgłoszenia na Szkolenie oznacza akceptację tego Regulaminu.
§5. WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU. PŁATNOŚCI
1. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest wniesienie opłaty w wyznaczonym terminie.
2. Ceny Uczestnictwa w poszczególnych szkoleniach podane są w bieżącej ofercie dostępnej na www.holidentica.pl
3. Płatność za szkolenie odbywa się na podstawie faktury elektronicznej wystawionej przez Holidentica
4. Organizator może przyznać rabat w przypadku, gdy Zgłaszający zapisuje na Szkolenie więcej niż jedną osobę. Rabat nie jest naliczany automatycznie.
§6. REZYGNACJA ZE SZKOLENIA I ZMIANY
1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia w terminie do 2 dni roboczych w przypadku działania siły wyższej.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia w terminie do 2 dni roboczych w przypadku, gdy ilość uczestników będzie zbyt mała, by Szkolenie zorganizować.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Uczestników lub Zgłaszających ewentualne koszty związane z rezerwacją biletów, pokoi hotelowych itp.
4. W przypadku odwołania Szkolenia przez Organizatora, Organizator zwraca 100% opłaty wniesionej przez Uczestnika na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. Zwrot nastąpi w terminie do 7 dni roboczych.
5. Uczestnik ma prawo rezygnacji ze Szkolenia na następujących warunkach:
5.1 Gdy rezygnacja następuje najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia, otrzymuje on zwrot 100% wniesionej opłaty
5.2 Gdy rezygnacja następuje nie wcześniej niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, ale nie później niż na 7 dni przed tym terminem, otrzymuje on 80% wniesionej opłaty
5.3 Gdy rezygnacja następuje w terminie do 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia Organizator nie zwraca wniesionej opłaty.
5.4 W przypadku punktów 5.2 i 5.3 istnieje możliwość przesunięcia środków na kolejne Szkolenie zgodnie z ofertą Organizatora.
6. W przypadku nie stawienia się na Szkolenie nie przysługuje zwrot opłaty za uczestnictwo.
7. W przypadkach szczególnych Organizator może podjąć decyzję o odstąpieniu od wyżej wymienionych opłat.
8. W każdej chwili Zgłaszający może zastąpić zgłoszonego Uczestnika innym.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia w obrębie danej miejscowości, w której wyznaczono szkolenie. O tej zmianie poinformuje w terminie do 2 dni kalendarzowych.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca/trener nie będzie mógł prowadzić zajęć z przyczyn losowych.
§7. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKA
1. Uczestnikowi szkolenia nie przysługuje prawo rejestrowania obrazu lub dźwięku w trakcie Szkolenia. Treść szkolenia oraz zawartość materiałów szkoleniowych są objęte prawem autorskim.
2. Uczestnik lub Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT przez Organizatora bez podpisu osoby uprawnionej do odbioru faktury VAT.
3. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w Zgłoszeniu dla celów związanych z organizacją i przyjmowaniem opłat za Szkolenie, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
4. Uczestnikowi przysługuje prawo do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania jego danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane; jak i prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację; zgodnie z postanowieniami ww. Ustawy.
5. W przypadku, gdy uczestnik nie jest jednocześnie osobą wypełniającą formularz zgłoszeniowy online, podmiot zgłaszający powierza Organizatorowi dane osobowe uczestnika do przetwarzania w celu przeprowadzenia szkolenia w zakresie niezbędnym do jego organizacji.
6. Uczestnik lub podmiot zgłaszający uczestnika szkolenia oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
Regulamin obowiązuje od 1. sierpnia 2021 r.
Administratorem Twoich danych jest Indywidualna Praktyka Lekarska Klara Saczuk z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 21/3, 90-731, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 8822023132, REGON: 361056417. W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych wyznaczony został punkt kontaktowy w postaci adresu e-mail: kontakt@holidentica.pl. Kontakt we wskazanych sprawach możliwy jest także w postaci tradycyjnej korespondencji na adres administratora z dopiskiem: „Ochrona Danych Osobowych".
Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
– wykonania umowy kupna-sprzedaży bądź usługi – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, aż do czasu zakończenia umowy,
– marketingu bezpośredniego – do czasu zakończenia umowy lub złożenia sprzeciwu,
– finansowo-księgowych – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania przepisów prawa podatkowego,
– obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń – do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego,
– prowadzenia procesów reklamacyjnych.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu (np. jeśli dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody lub w celach marketingowych czy udostępniania Twoich danych); posiadasz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu cofnięcia zgody możesz skontaktować się korespondencyjnie z punktem obsługi klienta ul. Wólczańska 21/3, 90-731 Łódź lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@holidentica.pl. Masz również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest w pełni dobrowolne. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożliwością pełnego wykonania zobowiązań, przyjętych przez Indywidualna Praktyka Lekarska Klara Saczuk w ramach zawieranych z Tobą umów.
Polityka prywatności obowiązuje od 1. lipca 2021 r.